موبایل نیوز

جدیدترین اخبار تکنولوژی

موبایل نیوز

جدیدترین اخبار تکنولوژی

موبایل نیوز
در موبایل نیوز در تلاش هستیم تا با قرار دادن جدیدترین و جذابترین مطالب در حوضه آی تی،شما را از اخرین اخبار این حوضه با خبر کنیم تا بلکه شما علاقمندان به این حوضه به یکی از بازدیدکنندگان دائمی این وبلاگ درآیید. همچنین خواهشمندیم با نظرات و انتقادات خود ما را در راه پیشرفت یاری فرمایید.

با تشکر
مدیریت وبلاگ

Renders-show-how-a-big-screen-iPhone-6-with-metal-frame-could-pan-out

شایعات درباره آی‌فون 6 اپل به‌ اوج رسیده است و همگی ادعا دارند که اپل برای معرفی یک آی‌فون با صفحه نمایش بزرگ‌تر، برنامه ریزی می‌کند. در ماه نوامبر سال گذشته، Bloomberg گزارش داد که اپل در حال برنامه ریزی برای معرفی یک آی‌فون 4.7 اینچی و یک فبلت 5.5 اینچی در نمایشگاه WWDC امسال است.Renders-show-how-a-big-screen-iPhone-6-with-metal-frame-could2-pan-out

آی‌فون 4.7 اینچی به یک مدل 4.8 اینچی در یکی از همین شایعات، ارجاع داده شده بود در حالی که اندازه این گوشی به نظر کوپرتینو بین 5.5 و 5.7 اینچ نوسان دارد و این شما هستید که باید انتخاب کنید که کدام شایعه را باور می‌کنید. در هر صورت، حقیقت اندازه آی‌فون بعدی احتمالا یک جایی در میان اندازه‌های ذکر شده قرار دارد و این درست نیست که همه‌ی این مدل‌ها از سوی اپل تحقق می‌یابند؛ به‌خصوص مدل غول آسای آی‌فون!

Renders-show-how-a-big-screen-iPhone-6-wit4h-metal-frame-could-pan-out

پس از انتشار یک ویدیوی مفهومی از آی‌فون، امروز کانسپت‌ یا طرح‌های هنری بسیاری از محصولات شایعه شده اپل منتشر شده است. به‌نظر شما کدامیک به واقعیت مبدل می‌شود؟!


آی تی رسان


مطالب مرتبط:

اپل می خواهد تحول ایجاد کند ان هم در زمینه ی شارژ گوشی هایش

مشخصات بیشتری از آیفون 6،پرچمدار بعدی ایفون منتشر شده است

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی