موبایل نیوز

جدیدترین اخبار تکنولوژی

موبایل نیوز

جدیدترین اخبار تکنولوژی

موبایل نیوز
در موبایل نیوز در تلاش هستیم تا با قرار دادن جدیدترین و جذابترین مطالب در حوضه آی تی،شما را از اخرین اخبار این حوضه با خبر کنیم تا بلکه شما علاقمندان به این حوضه به یکی از بازدیدکنندگان دائمی این وبلاگ درآیید. همچنین خواهشمندیم با نظرات و انتقادات خود ما را در راه پیشرفت یاری فرمایید.

با تشکر
مدیریت وبلاگ

iphone-5-camera-600x450

تا بحال و بر طبق آنچه شنیده‌ایم، آیفون 6 غول آتی کمپانی اپل، قرار است مجهز به یک دوربین 8 مگا پیکسلی باشد. حتی پیش از این شنیده بودیم که احتمالا این دوربین بیشتر از 8 مگاپیکسل خواهد بود.

در حال حاضر اطلاعاتی از یک بخش خبری متعلق به e-tailet JD، از یک منتشر کننده که ادعا می‌کند عضوی از بخش تایوانی اپل است مطالبی را منتشر کرده که حاوی اطلاعات جدیدی از دوربین آیفون 6 است. طبق این اخبار آیفون قرار است مجهز به یک دوربین 10 مگاپیکسلی با سنسور جدید و البته اپرچر واید f/1.8 باشد و از لنزهای قابل تعویض رزین نیز پشتیبانی کند.

این لنزها ساخته کمپانی ژاپنی JSR هستند و این کمپانی از ویژگی‌های آنها چنین گفته است:

آرتون یا همان لنزهای ساخت این شرکت، از نظر ویژگی‌های اپتیکال، ثبات بعد و رزین شفاف با مقاومت بالا در برابر گرما، برترین هستند. آرتون یکی از کاربردی‌ترین رزینها برای کاربردهای اپتیکال مثل، فیلم‌های اپتیکال، پلیتهای راهنمای نور، لنزهای اپتیکال و غیره است.

آی تی رسان

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی