موبایل نیوز

جدیدترین اخبار تکنولوژی

موبایل نیوز

جدیدترین اخبار تکنولوژی

موبایل نیوز
در موبایل نیوز در تلاش هستیم تا با قرار دادن جدیدترین و جذابترین مطالب در حوضه آی تی،شما را از اخرین اخبار این حوضه با خبر کنیم تا بلکه شما علاقمندان به این حوضه به یکی از بازدیدکنندگان دائمی این وبلاگ درآیید. همچنین خواهشمندیم با نظرات و انتقادات خود ما را در راه پیشرفت یاری فرمایید.

با تشکر
مدیریت وبلاگ
سه شنبه, ۱۵ بهمن ۱۳۹۲، ۰۴:۰۰ ق.ظ

4 مشکل در گوشی شما که به سادگی رفع می‌شوند!

samsung-galaxy-s4-broken

4 مشکل در گوشی شما که به سادگی رفع می‌شوند!

1- وقتی پورت شارژر، درست کار نمی‌کند!

با گذشت زمان، ممکن است که شارژر مانند گذشته به‌خوبی در سوکت خود جای نگیرد. این مشکل به‌سادگی رفع می‌شود؛ سعی کنید با استفاده از یک خلال دندان، گرد و خاک موجود برروی آن را تمیز کنید. اگر هم‌چنین مشکل پابرجا بود، به یک تعمیرکار مراجعه نمایید.

2013-08-29-image-11

2- زمانی که هنگام وصل کردن هدفون، صدا کاهش می‌یابد!

اگر هنگامی که هدفون را در پورت مربوطه خود جا می‌زنید، صدا به شدت افت می‌کند، پیشنهاد می‌کنیم یک چوب پنبه کتان را به داخل جک هدفون ( سوراخ هدفون) وارد کرده و هرگونه کثیفی که در آن‌جا وجود دارد را به‌کمک چوب پنبه، رفع نمایید.

samsung-galaxy-s4-broken

3- هنگامی که صفحه نمایش دیوایس شما، شکسته است!

شاید الان با خود بگویید که این غیر ممکن است و حتما باید یک تعمیرکار ماهر آن را انجام دهد، اما باید واقعیت را اعتراف کنیم و بگوییم که برای جایگزین کردن صفحه نمایش شکسته‌ی تلفن همراه خود با یک مدل سالم، تنها به چند وسیله و کمی خوش‌شانسی نیاز دارید. آموزش‌هایی برروی اینترنت موجود است که پیشنهاد می‌کنیم از آن‌ها،برای تعمیر صفحه نمایش شکسته‌ی تلفن همراه خود استفاده نمایید.

url

4- موقعی که تلفن همراه شما در دریا، حسابی خیس شده باشد!

اگر موبایل شما به‌طور ناخواسته کمی آب تنی کرده، باتری را در صورت امکان برداشته و تلفن همراه خود در یک کیسه برنج به‌مدت یک یا دور روز قرار دهید تا رطوبت، از آن گرفته شود.

آی تی رسان

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی