موبایل نیوز

جدیدترین اخبار تکنولوژی

موبایل نیوز

جدیدترین اخبار تکنولوژی

موبایل نیوز
در موبایل نیوز در تلاش هستیم تا با قرار دادن جدیدترین و جذابترین مطالب در حوضه آی تی،شما را از اخرین اخبار این حوضه با خبر کنیم تا بلکه شما علاقمندان به این حوضه به یکی از بازدیدکنندگان دائمی این وبلاگ درآیید. همچنین خواهشمندیم با نظرات و انتقادات خود ما را در راه پیشرفت یاری فرمایید.

با تشکر
مدیریت وبلاگ

زومیت-با آمدن تلفن جدید (HTC One (M8 و دوربین Duo آن، در آینده شاهد عکس‌های بسیاری خواهیم بود که دارای عمق میدان و پس زمینه مات هستند. مشاهده این نوع عکس‌‌ها در دوربین‌های حرفه‌ای، امری عادی به نظر می‌رسد ولی در تلفن‌های هوشمند اینطور نیست و اگر نتیجه آن خوب باشد به نظر فوق العاده می‌آید. در ادامه با اپلیکیشنی آشنا خواهید شد که این کار را به خوبی برایتان انجام می‌دهد.

برخی به صورت مصنوعی و با استفاده از نرم‌افزار یا حقه‌های عکاسی این نوع افکت را خلق می‌کنند. برای مثال امکان Nokia Refocus قسمتی از یک عکس که با فاصله کانونی متفاوت گرفته شده را نگه می‌دارد تا امکان تغییر فوکوس درعکسی که گرفته‌اید را فراهم سازد.

همچنین اپلیکیشن محبوب After Focus که در حال حاضر تنها نسخه اندرویدی آن وجود دارد، امکان مات کردن پس زمینه را نیز فراهم می‌سازد. کار کردن با این اپلیکیشن بسیار ساده است. می‌توانید از اپلیکیشن After Focus  یا اپلیکیشن اصلی گوشی عکاسی کنید یا حتی یکی از عکس‌هایی که در گالری تصاویر وجود دارد استفاده نمایید؛ بطور مثال در LG G2 در حالت عکس برداری HDR امکانات فراوانی وجود داد که در این اپلیکیش یافت نمی‌شوند، بنابراین اگر می‌خواهید خلاقیت به خرج دهید، همیشه از اپلیکیشن خود گوشی یا اپلیکیشن‌های دیگر که امکانات متنوع‌تری دارند، استفاده کنید.

دو روش وجود دارد که به کمک آن می‌توان تصویر پس زمینه را با حفظ شفافیت نقطه تحت فوکوس، مات کرد: روش هوشمند و روش دستی. در روش هوشمند باید نقطه فوکوس و پس زمینه را مشخص کنید به این ترتیب نرم افزار متوجه خواهد شد که چه نقاطی را باید مات کند. در حالت دستی باید تمام نقاطی که می‌خواهید شفاف یا نیمه فوکوس باشند را رنگی کنید.

After Focus این کار را به خوبی انجام می‌دهد و پس زمینه را به زیبایی مات می‌کند، اما نتیجه کار کاملا بستگی به دقت شما دارد و اگر که انگشتان شما کمی بزرگ باشد به خوبی موفق به انتخاب نقاط انتخابی نخواهید شد. بنابراین این موضوع، باعث می‌شود لبه‌های عکس برخلاف میل شما، مات یا شفاف شوند. در صورت داشتن قلم دیجیتال شاید بهتر باشه از آن برای انتخاب این نقاط استفاده کنید، با این حال در اغلب اوقات حالت دستی عملکردی بهتر نسبت به حالت هوشمند دارد.

اگر از این امکان جذاب HTC One M8 استقبال می‌کنید می‌توانید نسخه رایگان این اپلیکشن را از بازار دریافت و نصب کنید و پس زمینه تصاویر را به‌صورت مصنوعی مات کنید، همچنین اگر که اپلیکیشنی مشابه After Focus پیدا کردید می‌توانید از طریق بخش نظرات آن‌را به دیگران معرفی کنید.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۲/۰۱

نظرات (۱)

سلام  چرا از وبلاگت کسب درامد نمی کنی فقط کافیه یه کد تو وبلاگت بذاری بعد هر کسی که بیاد تو وبلاگت 200 ریال به حساب تو میاد. اول باید تو سایت این ↓↓↓↓↓↓↓↓ ثبت نام کنی.

 

 

http://tagged.blogsky.com

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی