موبایل نیوز

جدیدترین اخبار تکنولوژی

موبایل نیوز

جدیدترین اخبار تکنولوژی

موبایل نیوز
در موبایل نیوز در تلاش هستیم تا با قرار دادن جدیدترین و جذابترین مطالب در حوضه آی تی،شما را از اخرین اخبار این حوضه با خبر کنیم تا بلکه شما علاقمندان به این حوضه به یکی از بازدیدکنندگان دائمی این وبلاگ درآیید. همچنین خواهشمندیم با نظرات و انتقادات خود ما را در راه پیشرفت یاری فرمایید.

با تشکر
مدیریت وبلاگ

iWatchrender_back-578-80

اپل اینروزها تمرکز بیشتری را روی فن آوری ساخت باتری‌های دستگاه‌هایش گذاشته است. این کمپانی می‌خواهد بر روی سیستمی کار کند که توانایی شارژ خورشیدی، حرکتی و القایی داشته باشد.

نیویورک تایمز ادعا کرده است که کوپرتینو در حال کار بر روی  ساخت باتری‌های هوشمندتر برای دستگاه‌های iOSی است و احتمالا iWatch نیز می‌تواند از این تکنولوژی استفاده کند.

بسیاری از مدیران سابق اپل گفته‌اند که شارژ خورشیدی جز اصلی‌ترین برنامه‌های مهندسین این کمپانی است.

مثلا اگر ساعت هوشمند این کمپانی بتواند از طریق خورشید، حرکت یا القا شارژ شود، کاربران می‌توانند مدت زمان بیشتری را برای استفاده از این دستگاه بگذرانند.

این کمپانی بعلاوه مشغول کار برروی شارژ القایی برای iWatch است. ویژگی که در نکسوس 4 و لومیا 920 دیده‌ایم.

این دو ستگاه  می‌توانند با قرار گرفتن بر روی یک بشقاب بیسیم شارژ شوند، اما اپل گفته است که می‌خواهد فن آوری ایجاد کند که شارژ از طریق الکترو مغناطیس فراهم شود.

امسال می‌توانیم iWatch را ببینیم، اما مطمین نیستیم که آیا اپل همزمان با معرفی این ساعت هوشمند، فن‌آوری جدید شارژی خود را نیز همراه خواهد کرد یا نه.

آی تی رسان

مطالب مرتبط:

اپل جیب تیم کوک را کوک کرد

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی