موبایل نیوز

جدیدترین اخبار تکنولوژی

موبایل نیوز

جدیدترین اخبار تکنولوژی

موبایل نیوز
در موبایل نیوز در تلاش هستیم تا با قرار دادن جدیدترین و جذابترین مطالب در حوضه آی تی،شما را از اخرین اخبار این حوضه با خبر کنیم تا بلکه شما علاقمندان به این حوضه به یکی از بازدیدکنندگان دائمی این وبلاگ درآیید. همچنین خواهشمندیم با نظرات و انتقادات خود ما را در راه پیشرفت یاری فرمایید.

با تشکر
مدیریت وبلاگ

۷۳ مطلب در فروردين ۱۳۹۳ ثبت شده است

يكشنبه, ۳۱ فروردين ۱۳۹۳، ۰۳:۲۰ ق.ظ

تصاویری شگفت‌انگیز از پروژه Ara گوگل


زومیت-به نظر می‌رسد انقلابی در صنعت گوشی‌های هوشمند در راه است. پروژه Ara گوگل با گذشت زمان هر روز به مراحل نهایی خود نزدیک‌تر می‌شود و اگر نیمی از سخنان توسعه دهندگان این پروژه نیز تبدیل به واقعیت شود، وارد عصر جدیدی در صنعت گوشی‌های همراه می‌شویم، عصری که در آن روش های تولید، زنجیره‌های تامین، روش‌های بازار‌یابی و بسیاری موارد دیگر دستخوش تحولاتی شگرف خواهند شد. با زومیت همراه باشید تا تصاویری زیبا از گوشی‌های آینده را با هم تماشا کنیم.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۱ فروردين ۹۳ ، ۰۳:۲۰
ali alikhani

زومیت-تراشه‌ی جدید کمپانی MediaTek که چندی پیش در زومیت به معرفی مشخصات اولیه آن پرداختیم، حالا در نمایشگاه الکترونیک چین رونمایی شده است. تراشه‌ی MT6595 یکی از بهترین تراشه‌های بازار است که ساختاری 8 هسته‌ای با آرایش big.LITTLE را به کار گرفته تا بازدهی بالایی داشته باشد. پردازنده‌ی گرافیکی و مودم نسل چهارم هم در آن تعبیه شده که در ادامه‌ی مطلب به آن می‌پردازیم.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۱ فروردين ۹۳ ، ۰۳:۰۰
ali alikhani

رونمایی از اچ‌تی‌سی وان (M8) در ایران

htc-m8-seminar

 زومیت-چند روز پیش، بررسی تخصصی جدیدترین گوشی اچ‌تی‌سی به نام وان M8 را در سایت خواندید و حال این کمپانی تایوانی، از این محصول خود در کشورمان رونمایی کرد، اقدامی که تا پیش از این سابقه نداشته و هیچ‌گاه این سازنده مشهور، به صورت رسمی کالاهای خود را در ایران رونمایی نکرده بود. با ما همراه باشید تا گزارش این سمینار را بخوانیم.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۰ فروردين ۹۳ ، ۰۳:۲۰
ali alikhani
تصویر منتسب به G3 نشان‌دهنده‌ی بهره‌گیری از صفحه‌ی نمایشی با رزولوشن QHD و تراشه‌ی اسنپ‌دراگون 801 دارد

زومیت-با گذر روزها به زمان معرفی رسمی پرچمدار آتی ال‌جی، یعنی جی۳ نزدیک می‌شویم، از این‌رو حجم اطلاعات فاش شده و گمانه‌زنی‌ها در این مورد نیز افزایش می‌یابد. انتشار تصاویر منتسب به این تلفن‌هوشمند که در حال اجرای بنچمارک اَنتوتو است نشان از بهره‌گیری از صفحه‌ی نمایشی با رزولوشن 2,560 در 1,440 پیکسل در این تلفن‌هوشمند دارد. ضمناً این تصویر نشان از استفاده از آدرنو 330 در این تلفن‌هوشمند دارد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۹ فروردين ۹۳ ، ۰۳:۲۰
ali alikhani
LG G2

زومیت-ال‌جی با عرضه‌ی محصولاتی چون جی‌پرو و جی‌پرو ۲ و همچنین پرچمدار نام آشنای خود، جی۲ در حال تثبیت خود در بازار تلفن‌های‌هوشمند است. براساس آخرین آمارهای منتشر شده این کمپانی کره‌ای در آستانه‌ی ثبت رکوردی برای فروش تلفن‌های‌هوشمند در سه‌ماهه‌ی دوم سال جاری میلادی است.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۹ فروردين ۹۳ ، ۰۳:۰۰
ali alikhani