موبایل نیوز

جدیدترین اخبار تکنولوژی

موبایل نیوز

جدیدترین اخبار تکنولوژی

موبایل نیوز
در موبایل نیوز در تلاش هستیم تا با قرار دادن جدیدترین و جذابترین مطالب در حوضه آی تی،شما را از اخرین اخبار این حوضه با خبر کنیم تا بلکه شما علاقمندان به این حوضه به یکی از بازدیدکنندگان دائمی این وبلاگ درآیید. همچنین خواهشمندیم با نظرات و انتقادات خود ما را در راه پیشرفت یاری فرمایید.

با تشکر
مدیریت وبلاگ

معرفی پیام پرداز

در دنیای امروز که اثر فناوری اطلاعات و ارتباطات می‌باشد، صنعت تلفن همراه نقش به سزایی را ایفا می‌کند. یکی‌ از خدماتی که تلفن‌های همراه جدیداً به مشترکین خود ارائه می‌‌کنند، خدمات ارزش افزوده (Value-added services) می‌باشد. این سیستم در زمینه‌های مختلف فرهنگی‌، اجتماعی،خبری و غیره فعالیت می‌کند. این خدمات از طریق SMS و MMS  به مشترکین ارائه میشود.

شرکت پیام پرداز ایلیا به عنوان یکی از بزرگترین شرکت های سرویس دهنده و پشتیبانی کننده به اپراتورهای تلفن همراه از سال ۱۳۸۶ فعالیت خود را با راه اندازی شبکه های هوشمند (IN) و ارائه آن به مخابرات آغاز نمود.هم اکنون این شرکت با ارائه خدمات و سرویس های محتوایی به اپراتورهایی نظیر ایرانسل،به عنوان یکی از پیشگامان صنعت نوپای تهیه محتوای سیستمهای تلکام سهم عمده ای ازاین بازار را به خود اختصاص داده است.

تیم توانمند شرکت پیام پرداز ایلیا با ترکیب دانش IT و وب و دانش مخابرات و ارتباطات توانسته خدمات و محصولات متنوع جدیدی به بازار عرضه نماید.