موبایل نیوز

جدیدترین اخبار تکنولوژی

موبایل نیوز

جدیدترین اخبار تکنولوژی

موبایل نیوز
در موبایل نیوز در تلاش هستیم تا با قرار دادن جدیدترین و جذابترین مطالب در حوضه آی تی،شما را از اخرین اخبار این حوضه با خبر کنیم تا بلکه شما علاقمندان به این حوضه به یکی از بازدیدکنندگان دائمی این وبلاگ درآیید. همچنین خواهشمندیم با نظرات و انتقادات خود ما را در راه پیشرفت یاری فرمایید.

با تشکر
مدیریت وبلاگ
دوشنبه, ۱۴ بهمن ۱۳۹۲، ۰۳:۴۰ ق.ظ

مشخصات مدل‌های جدید سری گالاکسی فاش شده است

1

مشخصات مدل‌های جدید سری گالاکسی فاش شده است و شرکت سامسونگ اعلام کرد که نسخه‌های جدیدی از گالاکسی اس 4 در راه است و این گوشی با تغییراتی در دو رده جدید بازسازی خواهد شد.

 نکته عجیب اینجاست که شرکت سامسونگ در طول چند ماه اخیر مانور تبلیغاتی بسیاری را بر روی گالاکسی اس 5 انجام داده است و حتی تلاش کرده است تا اطلاعات این گوشی به صورت محرمانه باقی بماند تا هیجان و عطش مخاطبان برای خرید آن بیشتر شود. در این میان عرضه یک گوشی از نسل بعدی همزمان با دو مدل از نسل قبلی کمی غیرمتعارف خواهد بود.

بر اساس اطلاعات منتشرشده دو مدل galaxy s4 و galaxy s4 mini تنها تغییرات ظاهری خواهند داشت و مشکی رنگ بوده و با پوشش چرمی ویژه عرضه خواهند شد.

آی تی رسان

مطالب مرتبط:


گلکسی s5 هنوز نیامده یک رقیب تقلبی قدرتمند پیدا کرد


افت فروش سامسونگ، چرا و چگونه


سامسونگ رویای 4 گیگ رم را برای اسمارت فونها محقق را کرد


نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی