موبایل نیوز

جدیدترین اخبار تکنولوژی

موبایل نیوز

جدیدترین اخبار تکنولوژی

موبایل نیوز
در موبایل نیوز در تلاش هستیم تا با قرار دادن جدیدترین و جذابترین مطالب در حوضه آی تی،شما را از اخرین اخبار این حوضه با خبر کنیم تا بلکه شما علاقمندان به این حوضه به یکی از بازدیدکنندگان دائمی این وبلاگ درآیید. همچنین خواهشمندیم با نظرات و انتقادات خود ما را در راه پیشرفت یاری فرمایید.

با تشکر
مدیریت وبلاگ

sammyrammy

برای اسمارتفونهایی با رم 4 گیگابایتی آماده شوید، زیرا سامسونگ روز دوشنبه اعلام کرده است که اولین DRAM کم مصرف 8 گیگابیتی دنیا را ساخته است. در ساخت این چیپست از فرایند 20 نانومتری استفاده شده است و این بدان معناست که بیشترین گنجایش در DRAM را دارد. بعلاوه چیزی که اهمیت زیادی نیز دارد این است که این چیپ با مصرف بسیار پایین، کارایی بسیار بالایی را ارایه می‌دهد.4 چیپ 8 گیگابیتی برای تشکیل یک LPDDR4 4 گیگابایتی ترکیب شده‌اند و این ترکیب یعنی یک رم 4 گیگابایتی برای اسمارتفونها یا هر دستگاه دیگر.

داشتن DRAM 8 گیگابیتی LPDDR4 یعنی اجرای سریعتر برنامه‌ها، رزولوشن بیشتر برای صفحه نمایش، طول عمر بیشتر برای باتری و خیلی ویژگی‌های دیگر که اسمارتفون شما از وجودشان بهره مند خواهد شد. با فن آوری ورودی خروجی Low Voltage Swing Terminated Logic(LVSTL )، داده‌ها قادرند با نرخ Mbps3200 در هر پین انتقال داده شوند و این مقدار دو برابر سریعتر از LPDDR3 DRAM ساخته شده با فرایند 20 نانو متری است. بعلاوه این چیپ جدید می‌تواند به کارایی تا 50٪  بیشتر از سریعترین DDR3 برسد و در ولتاژ 1.1 ولت تنها 40٪ اترژی مصرف کند.

این چیپ برای دستگاه‌های رده بالا استفاده خواهد شد و سال آینده عرضه خواهد شد.

منبع:آِی تی رسان

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی