موبایل نیوز

جدیدترین اخبار تکنولوژی

موبایل نیوز

جدیدترین اخبار تکنولوژی

موبایل نیوز
در موبایل نیوز در تلاش هستیم تا با قرار دادن جدیدترین و جذابترین مطالب در حوضه آی تی،شما را از اخرین اخبار این حوضه با خبر کنیم تا بلکه شما علاقمندان به این حوضه به یکی از بازدیدکنندگان دائمی این وبلاگ درآیید. همچنین خواهشمندیم با نظرات و انتقادات خود ما را در راه پیشرفت یاری فرمایید.

با تشکر
مدیریت وبلاگ

3

ظاهرا مایکروسافت به شدت به دنبال بهبود شرایط عملکرد تبلت ویندوزی خود می‌باشد زیرا در روز سه شنبه بخش‌های جدید به روز رسانی سرفیس مایکروسافت عرضه شدند.

این پچ‌ موجب خواهد شد تا کارایی دستگاه بهبود یابد و کاربران ان بتوانند از چند صفحه کلید به صورت همزمان استفاده کنند و همچنین برای استفاده از بلوتوث، و به روز رسانی فرم ویر از طریق شبکه‌های وایرلس نیز مشکلی نداشته باشند.

این به روز رسانی تنها برای سرفیس 2 عرضه خواهد شد ولی هنوز خبری از بهینه سازی عملکرد پردازنده‌های ARM نیست و دارندگان دستگاه‌های مجهز به این سری پردازنده باید برای دریافت چنین بسته آپدیتی منتظر بمانند.

این بسته شامل 11 بسته به روز رسانی برای سیستم‌های محهز به ویندوز 8 خواهد بود و سیستم‌های مجهز به سیستم عامل ویندوز 8.1 دارای 17 تغییر خواهند بود. شایان ذکر است که این به روز رسانی‌ها به صورت منظم در بازه‌های زمانی مشخص عرضه خواهند شد و مایکروسافت برنامه منظمی برای بهبود شرایط تبلت خود دارد.

آی تی رسان

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی