موبایل نیوز

جدیدترین اخبار تکنولوژی

موبایل نیوز

جدیدترین اخبار تکنولوژی

موبایل نیوز
در موبایل نیوز در تلاش هستیم تا با قرار دادن جدیدترین و جذابترین مطالب در حوضه آی تی،شما را از اخرین اخبار این حوضه با خبر کنیم تا بلکه شما علاقمندان به این حوضه به یکی از بازدیدکنندگان دائمی این وبلاگ درآیید. همچنین خواهشمندیم با نظرات و انتقادات خود ما را در راه پیشرفت یاری فرمایید.

با تشکر
مدیریت وبلاگ
سه شنبه, ۲۷ اسفند ۱۳۹۲، ۰۳:۰۰ ق.ظ

با glass Brain از اطلاعات مغز خود بازدید کنید

2

یک سیستم ویژه برای انالیز امواج صادر شده از مغز ساخته شده است که این امواج  را تحلیل می‌کند و آن را بر روی یک نمایشگر به کرابر نشان می‌دهد و به این ترتیب با glass Brain از اطلاعات مغز خود بازدید کنید.

این دستگاه به صورت یک کلاه بر روی سر کاربر گذاشته می‌شود و این کلاه از امواج الکترومغناطیسی مغز کاربر را دریافت نموده و به صورت کامل ان را انالیز نموده و به صورت کامل به صورت تصویر بر روی یک نمایشگر به نمایش می‌گذارد. به این ترتیب می‌توانید تصویر سه بعدی مغز خود را مشاهده کنید و جتی ببینید که در چه شرایطی کدام بخش از ذهن شما در حال فعالیت است و جالب اینجاست که با این کار نیاز به شرایط ویژه‌ای ندارد.

در آزمایش‌های انجام شده برای این دستگاه ذهن یک فرد بر روی مانیتور نمایش داده شد و این فرد تنها به نمایشگر خیره شده بود و امواج ذهنی او به زیبایی بر روی نمایشگر دیده می‌شد. این دستگاه می‌واند بر روی سیستم‌های درمانی و طراحی سیستم‌های پاسخگویی در صنایع کترل ذهنی بسیار مفید باشد و شاید آینده جدید را برای کنترل اجسام فراهم سازد.


آی تی رسان

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۱۲/۲۷
ali alikhani

glass Brain

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی