موبایل نیوز

جدیدترین اخبار تکنولوژی

موبایل نیوز

جدیدترین اخبار تکنولوژی

موبایل نیوز
در موبایل نیوز در تلاش هستیم تا با قرار دادن جدیدترین و جذابترین مطالب در حوضه آی تی،شما را از اخرین اخبار این حوضه با خبر کنیم تا بلکه شما علاقمندان به این حوضه به یکی از بازدیدکنندگان دائمی این وبلاگ درآیید. همچنین خواهشمندیم با نظرات و انتقادات خود ما را در راه پیشرفت یاری فرمایید.

با تشکر
مدیریت وبلاگ
سه شنبه, ۲۷ اسفند ۱۳۹۲، ۰۳:۲۰ ق.ظ

این ۳گوشی ال جی را از بازار بخرید!

در ادامه مقالات پیشنهادی خود از برندهای بازار، به سراغ ال‌جی موبایل آمده‌ایم، سازنده‌ای که تنوع بسیار خوبی در بازار داشته و اکثر کالاهای آن را می‌توانید با گارانتی رسمی این کمپانی تهیه کنید. پس در ادامه با ما باشید تا ۳ گوشی خوب از ال‌جی را برای شما معرفی کنیم.

گوشی گرونه

ال‌جی G2

lg-g2

بی‌تردید G2 یکی از برترین گوشی‌های تولیدی در سال 2013 بود که با تکیه بر طراحی منحصر به فرد و امکانات گوناگونی که داشت، توانست سر و صدای زیادی به پا کرده و کاربران بسیاری را سمت خود و ال‌جی جذب کند. این محصول در نسخه 16 گیگابایت خود، کمتر از 1.500.000 تومان و برای مدل 32 گیگابایت، در حدود 1.620.000 تومان (با گارانتی اصلی) قیمت دارد و در این روزها که نزدیک به عید است، با یک هندست بلوتوث و کاور هوشمند رایگان ارایه می‌شود.

چرا بخریم؟

طراحی خاص با دکمه‌های پشتی
توانایی سخت‌افزاری عالی
دوربین با لرزش‌گیر اپتیکال
عمر باتری مناسب

چرا نخریم؟

کارت حافظه جانبی نمی‌خورد

گوشی متوسطه

ال‌جی اپتیموس L9 P768

l9_large_verge_medium_landscape

اپتیموس L9 یکی از گوشی‌های متوسط بازار است که نسبت به برچسب قیمتی خود، امکانات مناسبی را به کاربرش عرضه می‌کند. این گوشی که از نمایشگر 4.7 اینچی بهره می‌گیرد، طراحی خوبی داشته و در بازار در حدود 680 هزار تومان با گارانتی اصلی، قیمت گذاری شده است.

چرا بخریم؟

نمایشگر با ابعاد مناسب
دوربین مناسب با توانایی فیلم‌برداری فول اچ‌دی
طراحی مناسب

چرا نخریم؟

حافظه داخلی کم
فرکانس 1 گیگاهرتز برای هر هسته (۲ هسته‌ای)

گوشی ارزونه

ال‌جی اپتیموس L4 II Dual

LG-Optimus-L4-II

اگر به دنبال یک گوشی اندرویدی با استایل خوب و قیمت مناسب هستید، نسخه دوم از رده اپتیموس L4 ال‌جی، تنها در حدود 300 هزار تومان برای شما هزینه در بر خواهد داشت و در عوض یک گوشی با نمایشگر 3.8 اینچی با پردازنده ۱ گیگاهرتزی و پشتیبانی از دو سیم کارت را نصیب شما می‌کند. شاید مشخصات سخت‌افزاری این مدل چنگی به دل نزند، اما به طور حتم قیمت بسیار خوب آن (به همراه گارانتی دو سالانه ال‌جی)، دل‌های بسیاری را فریفته خویش می‌کند!

چرا بخریم؟

طراحی خوب و دلپذیر
پشتیبانی از دو سیم‌کارت
نمایشگری 3.8 اینچی (مناسب در این رده قیمتی)

چرا نخریم؟


فیلم‌برداری VGA 


آی تی رسان

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی