موبایل نیوز

جدیدترین اخبار تکنولوژی

موبایل نیوز

جدیدترین اخبار تکنولوژی

موبایل نیوز
در موبایل نیوز در تلاش هستیم تا با قرار دادن جدیدترین و جذابترین مطالب در حوضه آی تی،شما را از اخرین اخبار این حوضه با خبر کنیم تا بلکه شما علاقمندان به این حوضه به یکی از بازدیدکنندگان دائمی این وبلاگ درآیید. همچنین خواهشمندیم با نظرات و انتقادات خود ما را در راه پیشرفت یاری فرمایید.

با تشکر
مدیریت وبلاگ
جمعه, ۱۶ اسفند ۱۳۹۲، ۰۳:۲۰ ق.ظ

گردوخاک تیم کوک در نشست سهامداران اپل

1

مدیرعامل شرکت اپل از تمامی جناح‌ها تحت فشار است و گویا این فشار حتی در داخل این شرکت نیز کم نشده است، البته بازخورد این مرد نیز در نوع خود منحصر به فرد بوده است و گرد و خاک تیم کوک در نشست سهامداران اپل نشان دهنده انگیزه بالای او برای توفیق است.

ماجرا از این قرار بود که در نشست سالانه سهامداران اپل تعدادی از سهامداران نماینده خود را با بیانیه‌ای بر علیه ‌‍‍‍‍ قوانین کنترلی دولت آمریکا و قوانین ویژه برای رعایت استانداردهای زیست محیطی به جان مدیرعالم اپل انداختند ولی کوک در اقدامی بسیار عجیب با برخوردی تند این فرد را به سرجایش نشانده و اعلام کرد که تا پایان دوران کاری خود حامی موارد حمایت از محیط زیست خواهد بود.

کوک دراین‌باره گفت که اپل علاوه بر ایجاد سود وظایف اخلاقی دیگری نیز دارد و  تصمیم دارد تا جهان را به مکانی بهتر از زمان نبودن اپل تبدیل نماید. وی در ادامه با تهدید سهامداران گفت که هرکس که فکر می‌کند این اقدام اپل مناسب کار این شرکت نیست می‌تواند سهام خود را بفروشد و برود.

آِی تی رسان

مطالب مرتبط:

اپل جیب تیم کوک را کوک کرد

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی