موبایل نیوز

جدیدترین اخبار تکنولوژی

موبایل نیوز

جدیدترین اخبار تکنولوژی

موبایل نیوز
در موبایل نیوز در تلاش هستیم تا با قرار دادن جدیدترین و جذابترین مطالب در حوضه آی تی،شما را از اخرین اخبار این حوضه با خبر کنیم تا بلکه شما علاقمندان به این حوضه به یکی از بازدیدکنندگان دائمی این وبلاگ درآیید. همچنین خواهشمندیم با نظرات و انتقادات خود ما را در راه پیشرفت یاری فرمایید.

با تشکر
مدیریت وبلاگ

galaxy-s4-vs-galaxy-s4-active-aa-active-water-resistance

یک رسانه کره‌ای اعلام کرده است که اس 5 البته نه نسخه اکتیو آن، قرار است مقاوم به غبار و آب باشد. هنوز مشخص نیست که آیا این اسمارتفون قرار است از استاندارد IP57 یا IP58 تبعیت کند یا فقط در برابر آب مقاوم باشد. البته منابع منتشر کننده این خبر گفته‌اند که کاربران می‌توانند با خیال راحت این هوشمند را با آب تمیز کنند و مدت کمی در آب فرو ببرند.

با این توضیحات احتمالا اس 5 با استاندارد IP57 خواهد آمد. استانداردی که به کاربر اجازه می‌دهد دستگاه را تا 3 فوت و به مدت نیم ساعت زیر آب فرو ببرد.

این اطلاعات با شایعات دیگری از این دستگاه که حاوی اخباری از نسخه راگد آن با نام اکتیو بودند تناقض دارد. پیش از این شایعات می‌گفتند که قرار است 25٪ از کل فروش اس 5 مختص این نسخه راگد باشد.

به غیر از این اطلاعات، حرفهایی از اسکنر اثر انگشت که در کلید خانه تعبیه شده نیز زده شده است. اسکنری که با کشیدن انگشت روی این کلید کار می‌کند. روی این اسکنر بر خلاف اسکنر آیفون، از پوشش فرابنفش استفاده شده است.

دوشنبه دیگر همه چیز خیلی واضح مشخص خواهد شد و دیگر قرار نیست اینهمه شایعه جور واجور از این هوشمند بشنویم.

آی تی رسان

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی