موبایل نیوز

جدیدترین اخبار تکنولوژی

موبایل نیوز

جدیدترین اخبار تکنولوژی

موبایل نیوز
در موبایل نیوز در تلاش هستیم تا با قرار دادن جدیدترین و جذابترین مطالب در حوضه آی تی،شما را از اخرین اخبار این حوضه با خبر کنیم تا بلکه شما علاقمندان به این حوضه به یکی از بازدیدکنندگان دائمی این وبلاگ درآیید. همچنین خواهشمندیم با نظرات و انتقادات خود ما را در راه پیشرفت یاری فرمایید.

با تشکر
مدیریت وبلاگ
يكشنبه, ۴ اسفند ۱۳۹۲، ۰۳:۲۰ ق.ظ

برخورد اپل و گوگل با متقلبین

super-mario

شرکت‌های اپل و گوگل در اقدامی مشابه بازی‌های کپی شده از روی عنوان محبوب Flappy Bird که بر روی فروشگاهشان قرار داده‌ است را حذف کرده و به این ترتیب از این پس شاهد برخورد اپل و گوگل با متقلبین خواهیم بود.

پس از محبوبیت بالای این بازی در میان مخاطبین علیرغم رشد روزافزون آن سازنده Flappy Bird تصمیم گرفت تا این بازی را از روی شبکه جمع کند ولی این موجب شد تا تعداد زیادی سودجو بازی‌های دقیقاً کپی شده از روی این بازی را ساخته و با نام‌هایی که تنها یک حرف با نام بازی اصلی تفاوت داشتند بر روی بازار نرم‌افزاری اپل و گوگل قرار دهند.

این امر به نوعی توهین به مخاطبین محسوب می‌شود و به همین دلیل نیز شرکت‌های اپل و گوگل در اقدام بسیار مناسبی بازی‌های مشابهی مانند Fluppy Bird، floppy Bird و … را از روی بازار خود حذف نمودند. در این میان یک تولیدکننده بازی با نام کن کارپنتر در توییتر خود نوشت که بازی او با نام Flappy Dragon به علت شباهت نامی با این بازی از سوی اپل مورد پذیرش قرار نگرفته است.

آی تی رسان

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی