موبایل نیوز

جدیدترین اخبار تکنولوژی

موبایل نیوز

جدیدترین اخبار تکنولوژی

موبایل نیوز
در موبایل نیوز در تلاش هستیم تا با قرار دادن جدیدترین و جذابترین مطالب در حوضه آی تی،شما را از اخرین اخبار این حوضه با خبر کنیم تا بلکه شما علاقمندان به این حوضه به یکی از بازدیدکنندگان دائمی این وبلاگ درآیید. همچنین خواهشمندیم با نظرات و انتقادات خود ما را در راه پیشرفت یاری فرمایید.

با تشکر
مدیریت وبلاگ

Gionee-Elife-S5.5

دور دور سازندگان چینی  است و آخرین هوشمند Gionee با نام Elife S5.5 باریکترین هوشمند دنیا نام گرفته است. این هوشمند با قطر 5.5 میلیمتر، باریکترین پیشین یعنی Vivo X3 را پشت سر می‌گذارد.

از دیگر مشخصات این باریکترین می‌توان به صفحه 5 اینچی بدون اشاره به رزولوشن، پردازنده 4 هسته‌ای با فرکانس 1.7 گیگاهرتز، رم 2 گیگابایتی، دوربین پشتی 13 مگاپیکسلی و جلویی 5  مگاپیکسلی و باتر ی2300 میلی آمپری اشاره کرد. مشخصاتی که برای یک هوشمند مبتلا به سو تغدیه بسیار خوب است.

ای لایف در هر دو نسخه 3G و LTE موجود خواهد بود و نسخه 3G آن در حال حاضر با قیمت 370 دلار پیش فروش می‌شود، اما نسخه LTE در ماه جون قابل دسترس خواهد بود.

نکته قابل توجه درباره این اسمارتفون این است که بر اساس گفته‌های کمپانی، قرار است در 40 کشور دنیا به فروش برسد.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی