موبایل نیوز

جدیدترین اخبار تکنولوژی

موبایل نیوز

جدیدترین اخبار تکنولوژی

موبایل نیوز
در موبایل نیوز در تلاش هستیم تا با قرار دادن جدیدترین و جذابترین مطالب در حوضه آی تی،شما را از اخرین اخبار این حوضه با خبر کنیم تا بلکه شما علاقمندان به این حوضه به یکی از بازدیدکنندگان دائمی این وبلاگ درآیید. همچنین خواهشمندیم با نظرات و انتقادات خود ما را در راه پیشرفت یاری فرمایید.

با تشکر
مدیریت وبلاگ

HTC_One_review_nature_08-578-80

آخرین تصاویر منتشر شده از پرچمدار اچ تی سی M8، چند ویژگی ظاهری آنرا برای ما مشخص کرده است. در تصویر می‌بینیم که این هوشمند مجهز به 2 فلش  LED است. قسمت پشتی بسیار درخشان به نظر می‌رسد که قطعا به خاطر فلزی بودن آن است.

این هوشمند از خیلی جهات شبیه به اچ تی سی وان است و فقط در بعضی از موارد متفاوت است. مثلا وجود 2 فلش و 2 سنسور در قسمت پشتی، لبه‌های بیشتر خمیده و درزگیرهای پلاستیکی کم نگ درکناره‌ها از تفاوت‌های ظاهری این دو اسمارتفون است.

اچ تی سی وان در زمان عرضه خودش یکی از بهترین طراحی‌ها را داشت و از خود می‌پرسیم که آیا M8 نیز امسال همین روند را ادامه خواهد داد یا نه؟

1

3

آی تی رسان


مطالب مرتبط:

مشخصات پایانی HTC One 2 نسخه مینی درز کرده، یک مینی قدرتمند دیگر در راه است

احساسات htc به ششمین نسخه کشید

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۱۱/۲۸

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی