موبایل نیوز

جدیدترین اخبار تکنولوژی

موبایل نیوز

جدیدترین اخبار تکنولوژی

موبایل نیوز
در موبایل نیوز در تلاش هستیم تا با قرار دادن جدیدترین و جذابترین مطالب در حوضه آی تی،شما را از اخرین اخبار این حوضه با خبر کنیم تا بلکه شما علاقمندان به این حوضه به یکی از بازدیدکنندگان دائمی این وبلاگ درآیید. همچنین خواهشمندیم با نظرات و انتقادات خود ما را در راه پیشرفت یاری فرمایید.

با تشکر
مدیریت وبلاگ
دوشنبه, ۲۸ بهمن ۱۳۹۲، ۰۳:۰۰ ق.ظ

ال جی، سه اسمارتفون از سری L خود را معرفی کرد

45

ال جی به تازگی سه اسمارتفون جدید با نام‌های L90، L70 و L40 را که همگی از خط تولید جدید سری   L IIIاین کمپانی هستند معرفی کرده است. سری L اصلی این کمپانی متعلق به سال 2012 و سری L II سال 2013 معرفی شدند و موفقیت چشمگیری در بازار داشتند. این سری جدید نیز قرار است همان موفقیت‌ها را ادامه داده و باطراحی زیبا و الهاماتی که از سری G این کمپانی گرفته است در خدمت کاربرانش باشد.

درست مثل G Pro 2 که اوایل هفته گذشته معرفی شد، سه خوشتیپ سری L نیز مجهز به اندروید کیت کت هستند که البته با این وجود جز دستگاه‌های پیشرفته نبوده و میان رده و پایین رده  به حساب می‌آیند.

L90 دارای یک صفحه نمایش 4.7 اینچی با رزولوشن 960×540 پیکسل، اتصال HSPA+، دوربین 8 مگاپیکسلی پشتی و 1.3 مگاپیکسلی جلویی، پردازنده 4 هسته‌ای با فرکانس 1.2 گیگاهرتز برای هر هسته، رم 1 گیگابایتی، حافظه داخلی 8 گیگابایتی و یک باتری 2540 میلی آمپری است.

L70 کمی کوچکتر است و دارای یک صفحه نمایش 4.5 اینچیWVGA، اتصال HSPA+، دوربین پشتی 8 یا 5 مگاپیکسلی(بسته به بازار)، دوربین جلوی VGA، پردازنده 2 هسته‌ای با فرکانس 1.2 گیگاهرتز، رم 1 گیگابایتی ، حافظه داخلی 4 گیگابایتی و یک باتری 2100 میلی آمپری است.

و اما L40 از همه کوچکتر و دارای یک صفحه 3.5 اینچی با رزولوشن 480×320 پیکسلی، HSDPA، دوربین 3 مگاپیکسلی، پردازنده 2 هسته‌ای 1.2 گیگاهرتزی، رم 512 مگابایتی، حافظه داخلی 4 گیگابایتی و یک باتری 1700 یا 1540 (بسته به بازار )میلی آمپری است.

2

آِی تی رسان

مطالب مرتبط:

نسخه مینی LG G 2 زیاد هم مینی نخواهد بود

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۱۱/۲۸
ali alikhani

ال جی سری L

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی