موبایل نیوز

جدیدترین اخبار تکنولوژی

موبایل نیوز

جدیدترین اخبار تکنولوژی

موبایل نیوز
در موبایل نیوز در تلاش هستیم تا با قرار دادن جدیدترین و جذابترین مطالب در حوضه آی تی،شما را از اخرین اخبار این حوضه با خبر کنیم تا بلکه شما علاقمندان به این حوضه به یکی از بازدیدکنندگان دائمی این وبلاگ درآیید. همچنین خواهشمندیم با نظرات و انتقادات خود ما را در راه پیشرفت یاری فرمایید.

با تشکر
مدیریت وبلاگ
دوشنبه, ۱۴ بهمن ۱۳۹۲، ۰۳:۰۰ ق.ظ

ورود نینتندو به بازار بازی‌های موبایل

3-1

شرکت نینتندو در بررسی‌های خود برای آینده بازار خود تصمیم گرفته است تا با یک تغییر عمده در رویکرد خود به سراغ بازاری جدید برود و به زودی می‌توانیم شاهد ورود نینتندو به بازار بازی‌های موبایل باشیم و محصولات این شرکت را بر روی تبلت و تلفن همراه ببینیم.

بنا به گزارش‌های منتشرشده در شبکه اینترنت این غول ژاپنی صنعت بازی‌سازی ظاهراً قصد دارد به تدریج تمرکز خود را از بازار بازی‌های کامپیوتری خانگی به بازی‌های موبایل انتقال خواهد داد. به این ترتیب می‌توان بازار این شرکت را با فرصت‌ و البته چالش‌های جدیدی روبرو دانست.

در این راستا شرکت نینتندو تصمیم دارد تا یک دمو از سیستم بازی خود بر روی دستگاه‌های همراه ارائه کن و امیدوار است تا این دمو بتواند مشتریان را به استفاده از این سیستم جدید ترغیب نماید. همان طور که پیش از این نیز اشاره شد پلتفرم مورد نظر نینتندو تبلت‌ها و موبایل‌ها هستند و به همین دلیل نیز محصولات این شرکت با محدودیت‌های سخت‌افزاری جدیدی روبرو خواهد شد و باید دید که این محدودیت چه تأثیری بر ساختار خروجی این شرکت خواهد داشت و آیا تجربه بالای این غول ژاپنی می‌تواند به کمک سازندگان بازی در این شرکت بیاید یا خیر.

آی تی رسان

مطالب مرتبط:


گوشی خاص! بررسی لنوو k900



نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی