موبایل نیوز

جدیدترین اخبار تکنولوژی

موبایل نیوز

جدیدترین اخبار تکنولوژی

موبایل نیوز
در موبایل نیوز در تلاش هستیم تا با قرار دادن جدیدترین و جذابترین مطالب در حوضه آی تی،شما را از اخرین اخبار این حوضه با خبر کنیم تا بلکه شما علاقمندان به این حوضه به یکی از بازدیدکنندگان دائمی این وبلاگ درآیید. همچنین خواهشمندیم با نظرات و انتقادات خود ما را در راه پیشرفت یاری فرمایید.

با تشکر
مدیریت وبلاگ

Samsung-Galaxy-S5-1

مینگ چی کو تحلیل گر  KGI Securities درباره پرچمدار آتی سامسونگ، گلکسی اس 5 چنین گفته است:” این اسمارتفون در دو نسخه عرضه خواهد شد که یکی با نام استاندارد و دیگری پرایم به بازار خواهند آمد و هر دوی آنها هم پلاستیکی هستند.”

مهمترین تفاوت این دو هندست در واقع در دل آنها است. پرایم قرار است مجهز به یک پردازشگر 32 بیتی 8 هسته‌ای اگزینوس 5430 که با فن آوری nm20 ساخته شده است باشد و استاندارد نیز یک پردازنده 4 هسته‌ای 32 بیتی اسنپدراگون 800 ساخته شده با فن آوری nm28 یا یک پردازنده اگزینوس 5422 8 هسته‌ای و ساخته شده با با فن آوری nm28 خواهد داشت.

تفاوت دیگر این دو نسخه مرتبط به صفحات نمایش آنها می‌شود، هر دو دارای صفحه نمایش 5.2 اینچی منتها با رزولوشن متفاوت خواهند بود. پرایم با رزولوشن 2560×1440 پیکسل  و چگالی پیکسلی ppi565 و استاندارد با رزولوشن 1920×1080 پیکسل و چگالی پیکسلی ppi423  عرضه خواهند شد. اما باقی مشخصات مثل هم خواهند بود.

 آیا این تحلیلگر می‌تواند همانقدر که درباره آیفون درست پیش بینی کرده بود، درباره اس 5 نیز درست بگوید؟ چیز زیادی به دریافتن حقیقت باقی نمانده است.

منبع:آِ تی رسان

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی