موبایل نیوز

جدیدترین اخبار تکنولوژی

موبایل نیوز

جدیدترین اخبار تکنولوژی

موبایل نیوز
در موبایل نیوز در تلاش هستیم تا با قرار دادن جدیدترین و جذابترین مطالب در حوضه آی تی،شما را از اخرین اخبار این حوضه با خبر کنیم تا بلکه شما علاقمندان به این حوضه به یکی از بازدیدکنندگان دائمی این وبلاگ درآیید. همچنین خواهشمندیم با نظرات و انتقادات خود ما را در راه پیشرفت یاری فرمایید.

با تشکر
مدیریت وبلاگ

1

طراح حسن کایماک که اغلب طراحی کانسپت‌های مدلهای ساخت برند اچ تی سی را انجام می‌دهد، اینبار کانسپتی از گلکسی اس 5 طراحی کرده که در یک نگاه تنها چیزی که به ذهنتان نمی‌آید سامسونگی بودن آن است. این کانسپت دارای طرح لبه به لبه و دو اسپیکر در جلو(درست به مانند اسپیکرهای بوم ساوند اچ تی سی)، قاب فلزی، گوشه‌های گرد و پورت یو اس بی دو رو است.

این کانسپت مجهز به تاچ ویز 5 و اندروید کیت کت است و بجای نوار اعلانات در صفحه قفل، نوتیفیکیشن‌ها زیر تصویر کاربر ظاهر می‌شوند. این طرح از دستورات صدایی نیز پشتیبانی می‌کند.

قطعا گلکسی اس 5 به این شکل نخواهد بود و شاید تنها در فلزی بودن بدنه شباهت‌هایی داشته باشد. در زیر تصاویری از این کانسپت را می‌بینید:

2

3

4

5

6

7

منبع:آی تی رسان

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی