موبایل نیوز

جدیدترین اخبار تکنولوژی

موبایل نیوز

جدیدترین اخبار تکنولوژی

موبایل نیوز
در موبایل نیوز در تلاش هستیم تا با قرار دادن جدیدترین و جذابترین مطالب در حوضه آی تی،شما را از اخرین اخبار این حوضه با خبر کنیم تا بلکه شما علاقمندان به این حوضه به یکی از بازدیدکنندگان دائمی این وبلاگ درآیید. همچنین خواهشمندیم با نظرات و انتقادات خود ما را در راه پیشرفت یاری فرمایید.

با تشکر
مدیریت وبلاگ

5

دیگر عادت کرده‌ایم که هر چند وقت یکبار کانسپتی عجیب غریب از پرچمداران دو کمپانی اپل و سامسونگ ببینیم. بازار کانسپت سازی، زمانی که نزدیک به معرفی یک پرچمدار می‌شویم داغ می‌شود. تا چندی پیش تنها کانسپتهای آیفون بود که در دنیای نت سرو صدا می‌کرد، اما ظاهرا کانسپت پردازی برای محصولات سامسونگ هم رونق گرفته است.

همین چند روز پیش بود که کانسپتی واقعا تخیلی از گلکسی اس 5 دیدیم که هیچ شباهتی به محصولات سامسونگی نداشت و با نگاه به آن گویی به یک محصول اچ تی سی نگاه می‌کردیم، اما کانسپتی که به تازگی منتشر شده است شباهتهای بیشتری به یک محصول سامسونگی دارد.

این کانسپت مجهز به یک صفحه نمایش 5.25 اینچی، بدنه فلزی و خمیده، رزولوشن 4K، دو بلندگو در چهار گوشه، دوربین ISOCELL با قابلیت فیلمبرداری K4، دوربین جلوی 4 مگاپیکسلی با قابلیت فیلمبرداری با رزولوشن 1920×1080 پیکسل، پردازنده 64 بیتی 8 هسته‌ای اگزینوس، رم 4 گیگابایتی، اندروید کیت کت و اسکنر چشم است.

تمام این ویژگی‌ها که به گونه‌ای اثبات شده‌اند، تنها صفحه خمیده می‌ماند که امکانش کم نخواهد بود. در زیر تصاویر این کانسپت را می‌بینید:

6

7

8

9

10

11

منبع:آی تی رسان

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی