موبایل نیوز

جدیدترین اخبار تکنولوژی

موبایل نیوز

جدیدترین اخبار تکنولوژی

موبایل نیوز
در موبایل نیوز در تلاش هستیم تا با قرار دادن جدیدترین و جذابترین مطالب در حوضه آی تی،شما را از اخرین اخبار این حوضه با خبر کنیم تا بلکه شما علاقمندان به این حوضه به یکی از بازدیدکنندگان دائمی این وبلاگ درآیید. همچنین خواهشمندیم با نظرات و انتقادات خود ما را در راه پیشرفت یاری فرمایید.

با تشکر
مدیریت وبلاگ

14036251-laser-scanning-eye-close-up

ظاهرا سامسونگ قصد دارد بر روی پرچمدار آتی خود یعنی گلکسی اس 5 ویژگی تازه و خاصی را تعبیه کند. ویژگی که به واسطه آن، گلکسی اس 5 با هم رده‌های خود فاصله زیادی خواهد گرفت.

این ویژگی در واقع یک اسکنر چشم خواهد بود که عملکردی مشابه با اسکنر اثر انگشت خواهد داشت و امنیت بسیار بالایی را ارایه می‌دهد.

گزارشی که ساعت‌های اولیه امروز از کره انتشار پیدا کرد حاوی اطلاعاتی از این اسکنر به عنوان یک ویژگی امنیتی و تجهیز گلکسی اس 5 به یک پردازشگر 64 بیتی اگزینوس با 4 گیگابایت رم بود. با وجود این رم مصرف انرژی تا 40٪ کمتر از رم‌های حال حاضر خواهد بود و کارایی تا 50٪ افزایش می‌یابد.

در رابطه با دیگر ویژگی‌های این پرچمدار در راه می‌توان به صفحه نمایش 5.25 اینچی با رزولوشن 2560×14440 پیکسل، باتری 4000 میلی آمپری، قاب فلزی، اندروید کیت کت، دوربین 16 مگاپیکسلی با قابلیت عکسبرداری در نور کم اشاره کرد. گفته می‌شود که سامسونگ دو ماه بعد این پرچمدار را به دنیا معرفی خواهد کرد.

با وجود این ویژگی‌ها و اسکنر چشمی که بر طبق شایعات همراه این پرچمدار خواهد بود، قطعا اس 5، مسیر پیشرفت در سال آینده را به سمت و سوی دیگری خواهد برد.

منبع:آی تی رسان

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی