موبایل نیوز

جدیدترین اخبار تکنولوژی

موبایل نیوز

جدیدترین اخبار تکنولوژی

موبایل نیوز
در موبایل نیوز در تلاش هستیم تا با قرار دادن جدیدترین و جذابترین مطالب در حوضه آی تی،شما را از اخرین اخبار این حوضه با خبر کنیم تا بلکه شما علاقمندان به این حوضه به یکی از بازدیدکنندگان دائمی این وبلاگ درآیید. همچنین خواهشمندیم با نظرات و انتقادات خود ما را در راه پیشرفت یاری فرمایید.

با تشکر
مدیریت وبلاگ
چهارشنبه, ۴ دی ۱۳۹۲، ۰۳:۴۶ ب.ظ

آخرین اخبار از تبلت های ۲۰۱۴ سامسونگ

samsung-logo

دنیای دیجیتال-یکی از این تبلت های ۲۰۱۴ سامسونگ که قرار است اوایل سال میلادی جدید به بازار تکنولوژی عرضه شوند، تبلت ۱۲٫۲ اینچی Galaxy Note Pro سامسونگ است که نام مدل آن SM-P900/P905 می باشد. از ویژگی های ذکر شده برای آن می توان به حافظه ی داخلی ۳۲ گیگا بایتی ان اشاره کرد و همچنین رزولوشن تصویر ۱۶۰۰*۲۵۶۰ برای آن مشخص شده است. علاوه بر آن حافظه ی رم آن ۳ گیگا بایت و حجم باتری آن ۹٫۵۰۰ میلی آمپر است. نکته ی مهم در مورد این تبلت سیستم عامل ان است که از قرار معلوم اندروید ۴٫۴ یا همان KitKat معروف است. مشخصات دیگری برای این تبلت ذکر نشده است اما به محض دریافت خبر جدیدتر در این زمینه آن را در اختیار شما قرار خواهیم داد .

1GalaxyNotePro

مدل های دیگری که قرار است در اوایل سال ۲۰۱۴ به بازار بیایند Galaxy Tab Pro 8.4  با کد مدل SM-T320/T325 و Galaxy Tab pro 10.1 با کد مدل SM-T520/T525 می باشند که هر دوی آنها با حافظه داخلی ۱۶ گیگا بایت هستند .

از توضیحات دیگری که در مورد Galaxy Note Pro 12.2 داده شده است مشخص شده است که  ارتباط  این تبلت به اینترنت از دو روش Wi-Fi و ۴G LTE خواهد بود و رنگ بندی این تبلت ها در دو رنگ مشکی و سفید خواهند بود .

علاوه بر اینها طبق همان اخبار،  سامسونگ نسخه ی جدیدی از Galaxy Tab را با عنوان گلکسی تب لایت به بازار عرضه خواهد کرد که علاوه بر اینکه جزو تبلت های ارزان قیمت شرکت سامسونگ به شمار می آید ، اولین تبلتی هم هست که در سال جدید عرضه خواهد شد . از مشخصات داخلی آن هم می توان به پردازنده ی ۱٫۲ گیگا هرتزی آن اشاره کرد همچنین رزولوشن تصویر ۶۰۰*۱۰۲۴   و اندروید ۴٫۲ هم از دیگر مشخصات ذکر شده برای آن است . این تبلت در دو رنگ کرم و سفید به بازار خواهد آمد .

منبع: آی تی رسان

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی